Inschrijving
Wanneer gaat de inschrijving open? De inschrijving voor de Amsterdam City Walk 2024 gaat op 13 mei om 9.00 uur open.
Wanneer sluit de inschrijving?De inschrijving sluit op 7 oktober 2024, of eerder als we uitverkocht zijn.
Hoe kan ik inschrijven?Ga naar de
startpagina en kies voor ‘Inschrijven’
Wat zijn de tarieven?De
tarieven vind je op de website.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?De bevestigingsmail is afkomstig van ‘noreply@atleta.cc’. Check ook jouw spam of ongewenste mail.
Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, neem contact op via het
contactformulier. Mogelijk heb je een typefoutje gemaakt in het e-mailadres.
Is er een na-inschrijving? Is er een wachtlijst?Er is geen na-inschrijving of wachtlijst.
Vanaf 8 oktober 2024 komt er een
vraag- en aanbodpagina op de website. Op die pagina bieden wij jou de kans om een ticket te kopen of te verkopen. De verkoper kan via zijn/haar dashboard het ticket aan jou toewijzen.
Overdragen is tijdelijk niet mogelijk van 9 september t/m 7 oktober 2024.
Wanneer je na 9 september 2024 een ticket overdraagt, dien je er onderling voor te zorgen dat het startbewijs bij de nieuwe deelnemer terecht komt.
Inloggen
Hoe kan ik inloggen in mijn persoonlijke dashboard?Open jouw dashboard en vul jouw e-mailadres in om in te loggen.
Wijzigen, annuleren en overdragen
Hoe wijzig ik mijn afstand? Open jouw dashboard en klik op ‘Gegevens’ en vervolgens op ‘Ticket omruilen’.
Het wijzigen van jouw afstand is mogelijk t/m 9 september 2024, tenzij de afstand is uitverkocht.
Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens of shirtmaat?Open jouw dashboard en klik op ‘Gegevens’ en vervolgens op ‘Registratie bewerken’.
Het wijzigen van jouw gegevens is mogelijk t/m 9 september 2024.
Kan ik mijn inschrijving annuleren?Als je niet mee kunt of wilt doen, kun je jouw inschrijving aan iemand anders doorverkopen. Hoe dat werkt, lees je bij de volgende vraag.
Leden van Le Champion kunnen hun inschrijving t/m 9 september 2024 schriftelijk annuleren via het
contactformulier en krijgen hun inschrijfgeld (min administratiekosten) terug. Zie hiervoor de
algemene voorwaarden op de website.
Hoe kan ik mijn inschrijving doorverkopen?Vanaf 8 oktober 2024 komt er een
vraag- en aanbodpagina op de website. Op die pagina bieden wij jou de kans om een ticket te kopen of te verkopen.
Open jouw dashboard en open jouw registratie. Klik in jouw ticket op ‘Gegevens’ en ‘Ticket doorverkopen.
Wanneer je na 9 september 2024 een ticket doorverkoopt, dien je er onderling voor te zorgen dat het startbewijs bij de nieuwe deelnemer terecht komt.
Wandelshirt
Is er een Wandelshirt beschikbaar?Kijk op de website voor meer informatie over het
Wandelshirt.
Ik ben vergeten een shirt te bestellen, is dit nog mogelijk?Open jouw dashboard en jouw registratie. Kies voor ‘Extra’s bijbestellen’ om alsnog een shirt te bestellen.
Je kan t/m 9 september 2024 een shirt bestellen, zolang de voorraad strekt.
Leeftijd
Wat is de minimale leeftijd om deel te nemen aan de Amsterdam City Walk?
Deelnemers tot en met 12 jaar kunnen slechts deelnemen onder begeleiding van een volwassene
Stempelkaart
Wordt mijn stempelkaart thuisbezorgd?
Ja, uiterlijk in de week van het evenement ontvang je jouw stempelkaart per post.
Ik woon in het buitenland, ontvang ik mijn startnummer met de post?
Nee, indien je met een buitenlands adres staat ingeschreven, dien je jouw stempelkaart op te halen bij de helpdesk. Je ontvangt hier in de week van het evenement informatie over.
Ik heb mijn stempelkaart niet ontvangen. Wat nu?
Als je op de dag van het evenement geen stempelkaart hebt ontvangen, kom dan even langs bij onze helpdesk op het evenement. Daar helpen we je graag verder.
Ik heb een ticket overgenomen. Wordt mijn stempelkaart bij mij thuis bezorgd?
Indien je na de uiterste wijzigingsdatum, 9 september 2024, een ticket hebt overgenomen, dien je onderling te regelen dat de stempelkaart bij jou terecht komt.