Wanneer gaat de inschrijving open? De inschrijving voor de Amsterdam City Walk 2025 gaat op 28 april om 9.00 uur open.
Wanneer sluit de inschrijving?De inschrijving sluit op 6 oktober 2025, of eerder als we uitverkocht zijn.
Wat zijn de tarieven?De
tarieven vind je op de website.
Wat is het maximum aantal deelnemers per team?
Een team bestaat uit maximaal 10 personen.
Heb je minder dan 10 deelnemers, dan mag je jouw team ook aanvullen met relaties, vrienden en bekenden.
Heb je meer dan 10 deelnemers, dan kan je een extra team inschrijven, zolang de inschrijving open is. Ook dat team mag je aanvullen met relaties, vrienden en bekenden. Geen probleem.
Hoe wordt de korting verrekend bij afname van meerdere teams?
Hoe meer teams, hoe hoger de korting. De staffelkorting geldt ook wanneer je teams voor verschillende categorieën en afstanden met elkaar combineert. Let op, de korting wordt per bestelling berekend.
Bij afname van 5 t/m 9 teams = 5% korting
Bij afname van 10 t/m 14 teams = 10% korting
Bij afname van 15 teams of meer = 15% korting
Heb ik de gegevens van de teamleden nodig om in te schrijven?
Nee, dat is niet per se nodig. Je kan jouw tickets later toewijzen vanuit jouw dashboard.
Het is, gelet op de veiligheid tijdens het evenement, verplicht dat uiterlijk 1 dag voor het evenement alle tickets zijn toegewezen in jouw dashboard.
Als je kiest om de stempelkaarten op te laten sturen naar ‘Adres deelnemer’, zorg er dan voor dat de tickets uiterlijk 8 september 2025 zijn toegewezen. Wijs je ze later toe, dan worden de stempelkaarten in losse enveloppen naar jullie factuuradres gestuurd.
Als je later dan de uiterste wijzigingsdatum 8 september 2025 hebt ingeschreven, is het aan te raden om de tickets direct toe te wijzen.
In verband met het bestellen van de stempelkaarten is wijzigen of tickets toewijzen tijdelijk niet mogelijk van 8 september t/m 7 oktober 2025. Vanaf 8 oktober 2025 kan je jouw tickets weer beheren.